Jäsenedut ja -palvelut

Lounatuulet Yhteisötalo ry:n jäsenedut ja -palvelut

Lounatuulet Yhteisötalon jäsenyys tarkoittaa, että on osa noin 150 sote-alan toimijan yhteisöä! Lounatuulet Yhteisötalon jäseneksi voidaan hyväksyä yritys tai yhteisö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt.

Jäsenmaksun ja jäseneksi liittymismaksun suuruudet päätetään vuosittain yhdistyksen syyskokouksessa. Vuonna 2024 jäsenmaksu on 100 € ja jäseneksi liittymismaksu 100 €.

Lounatuulten jäsenenä käytettävissä on seuraavat palvelut:

• Yhteisötalon kokous- ja koulutustilojen (9 kpl), työpisteiden (4 kpl) ja vastaanottohuoneiden (4 kpl) käyttö edulliseen jäsenhintaan, johon kuuluu myös kokoustilojen esitystekniikka ja nettiyhteys sekä yhteiskeittiöiden astiat ja tarvikkeet. Myös vastaanottohuoneisiin on lainattavissa dataprojektoreita.

• Kulkuoikeus ja omat avaimet Yhteisötaloon

• Omat tunnukset sähköiseen tilavarausohjelmaan

• Omat tunnukset Yhteisötalon monitoimilaitteisiin (tulostus, kopiointi, skannaus)

• Mahdollisuus käyttää Yhteisötalon arkisto-, varasto- ja säilytystiloja

• Maksuton striimausmahdollisuus Pihlaja-salissa

• Sähköinen jäsenviesti Lounatuulia 10 kertaa vuodessa

• Oikeus käyttää Lounatuulet –jäsen/Lounatuulet –jäsenyhteisö tunnusta omassa viestinnässään

• Jäsenkoulutuksia ja tilaisuuksia

• Pääsy kotisivujen yhteydessä oleville jäsensivuille, joilta löytyy tarpeellista tietoa talossa toimimiseen, Lounatuulet Yhteisötalo ry:n säännöt, Lounatuulten esittelydiat, jäsenlogot sekä rekisteriseloste.

Jäsenhakemus

Hienoa, että olette hakemassa Lounatuulet Yhteisötalo ry:n jäsenyyttä!

Jäsenhakemus käsitellään yhdistyksen hallituksen kokouksessa, joita pidetään noin kerran kuukaudessa. Palaamme asiaan, kun jäsenhakemus on käsitelty.

Kysymme lomakkeessa tietoja paitsi yhdistyksen jäsenyyden arvioimiseksi myös sujuvoittaaksemme jäsenyyden ja toiminnan aloittamista. Emme kuitenkaan esim. tilaa nimikylttejä ennen jäsenyyden hyväksymistä ja yhteydenottoa.

*

Kysymme alla olevia tietoja jäsenyyteen liittyen emmekä luovuta niitä eteenpäin. Annamme jäsenistämme lisä- tai yhteystietoja vain niiltä osin kuin ne löytyvät antamastanne julkisesta verkko-osoitteesta. Linkitämme tämän verkko-osoitteen myös kotisivuillemme.

*

Käytämme ensisijaisesti verkkolaskuja. Mikäli verkkolasku ei ole mahdollinen, lisää oheen sähköpostiosoite laskutusta varten. Voit myös liittää laskutustiedot erillisellä liitteellä.

Tiedoston maksimikoko on 10 Mt.

Mikäli olette vuokraamassa Yhteisötalosta oman toimitilan, tulossa alivuokralaiseksi tai olette aloittamassa vastaanottohuoneiden käyttöä, niin täytättehän alla olevat tiedot. Emme kuitenkaan esim. tilaa nimikylttejä ennen jäsenyyden hyväksymistä ja yhteydenottoa.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.